کتاب

ساخت وبلاگ

رپورتاژ آگهی چیست ؟

  • رپورتاژ آگهی چیست ؟

    رپورتاژ آگهی

    مدیران بازاریابی و وبمستران شرکت ها که برای بهبود رتبه سایت خود درگوگل بدنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند ، پس از جستجو متوجه میشوند که سایت های آموزش سئو و متخصصین سئو رپورتاژ آگهی را به عنوان یکی از بهترین و جدید ترین تکنیک ها برای دستیابی به رتبه اول گوگل معرفی میکنند.

    به خبر تبلیغاتی گفته میشود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کار ها نوشته میشود و در سایت های خبری پربازدید منتشر میشود .

    رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل دارد؟ و چرا در تمام دنیا به عنوان یکی از موثرترین تکنیک ها برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل استفاده میشود؟

    چطور یکی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین و برندینگ است که شرکت های مختلف برای کسب اعتبار بالاتر و جلب مشتری بیشتر استفاده میکنند ؟

    رپورتاژ یعنی چه ؟

    به معنی گزارش است که از کلمه ریپورت گرفته شده است ، repotrage یک کلمه فرانسوی است .

    رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است و بصورت یک حبر تبلیغاتی منتشر میشود.

    همچنین یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند و به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .

    درواقع رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلینک فالو میباشد.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

رپورتاژ آگهي چيست ؟

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : رپورتاژ,آگهی,چیست,؟, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 13:40

فروشگاه پروژه - طرح گرافیکی طبیعت 6

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

طرح گرافيکي طبيعت 6

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : طرح,گرافیکی,طبیعت,6, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:26

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال قورباغه

همون سيدي براي اولين بار کارگرداني يک سريال خانگي را بر عهده گرفت . اين سريال با نام قورباغه است که در اوايل سال 99 از سايت cafefilm قابل دانلود است. فصل اول اين سريال در 15 قسمت توليد شده است که خبرهاي رسيده حاکي از بازي کردن بازيگراني چون نويد محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهي و فرشته حسيني براي بازي در اين سريال است.

embp_h5.jpg

دانلود سريال قورباغه با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/frog-series-first-season

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,قورباغه,با,لینک,مستقیم,از,کافه,فیلم, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 232 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:16

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ کدام يک را انتخاب کنيم؟

حتما مي دانيد اين روزها مهاجرت تحصيلي به کشورهاي اروپايي، به يکي از آرزوهاي بسياري از جوانان تبديل شده است و تعداد بي شماري مي خواهند شانس خود را در کشوري ديگر امتحان کنند و دانشگاه هاي برتر دنيا را براي علم آموزي انتخاب نمايند.

نمي دانيم شما هم از همين دسته افراد هستيد و آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر دنيا را داريد يا خير اما اگر شما هم جز همين افراد هستيد و مهاجرت تحصيلي را يکي از مناسب ترين مسيرهاي ممکن براي تغيير روند زندگي خود مي دانيد، پيشنهاد مي کنيم در اين گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در آلمان و همچنين تحصيل در فنلاند برايتان بيشتر صحبت کنيم.

تحصيل در آلمان

نگاهي به اطرافتان بندازيد، قطعا افرادي را پيدا مي کند که يا راهي آلمان شده اند يا مي خواهند به اين کشور بروند. اما علت اين امر چيست؟ بايد بگوييم آلمان يکي از کشورهاي مهاجر پذير به حساب مي آيد و سالانه هزاران نفر با مقاصد گوناگون، راهي اين کشور مي شوند. يکي از مهمترين دلايل جذب اين ميزان مهاجر، شرايط تحصيل در آلمان است که سبب شده دانشجويان بسياري خود را به اين کشور برسانند و براي تحصيل در اين کشور، اقدام کنند.

بايد تاکيد کنيم که آلمان کشوري است که از نظر تحصيل، در رتبه هاي برتر جهاني قرار دارد و امکانات بسيار ويژه اي براي دانشجويان در نظر مي گيرد. همچنين بايد بدانيد که تحصيل رايگان در آلمان امري طبيعي است و اين مهم يکي از اصلي ترين دلايل انتخاب اين کشور توسط مهاجرين محسوب مي شود زيرا ديگر نيازي نيست نگران پرداخت هزينه تحصيل خود باشند يا براي دريافت بورسيه مدت ها زمان بگذارند و تلاش کنند.

تحصيل در آلمان به زبان انگليسي يا آلماني؟

کافي است با افرادي که به دنبال يادگيري زبان آلماني رفته اند، صحبت کنيد و در خصوص اين زبان از آنها بپرسيد. مي دانيد چه اتفاقي رخ مي دهد؟ بايد بگوييم احتمالا ميبايست چند دقيقه اي را براي شنيدن غر آنها تحمل کنيد زيرا عموما از سختي و عدم جذابيت اين زبان گله مي کنند و ناراحت هستند. 

اما نکته مهم اين است که دانشگاه هاي آلمان هم به زبان آلماني تدريس مي کنند و هم به زبان انگليسي و شما مي توانيد به راحتي يکي از اين دو را که بيشتر دوست داريد انتخاب کرده و زحمت خيلي زيادي براي يادگيري زبان آلماني به خود ندهيد.

اگر قصد تحصيل در مقطع کارشناسي ارشد را داريد، بايد بگوييم شما نياز به مدرک آيلتس 6 يا مدرک زبان آلماني B2 را داريد و اگر نتوانيد يکي از اين دو را در اختيار بگيريد، پذيرش دانشگاهي شما با چالش رو به رو مي شود.

شرايط تحصيل در آلمان

معدل شما براي دريافت پذيرش در دانشگاه هاي آلمان يک امر بسيار مهم است. در واقع شما اگر مي خواهيد براي مقطع فوق ليسانس به کشور آلمان برويد، بايد بدانيد معدل مدرک ليسانس شما ميبايست بيش از 15.10 باشد. البته اين امر براي دانشگاه ها و رشته هايي است که به زبان انگيسي ارائه مي شوند و شما براي رشته هاي آلماني زبان، مي توانيد با معدل 13 نيز اقدام کنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کنيد.

شرايط دريافت ويزاي تحصيلي در آلمان

نيازي نيست که تاکيد کنيم قبل از رفتن به آلمان بايد ويزا تهيه کنيد! پس مدارک زير را براي گرفتن ويزا آماده نماييد:

  • پاسپورت با اعتبار بيش از 6 ماه به همراه دو نسخه کپي
  • مدرک پذيرش تحصيلي در آلمان
  • گواهي پايان دوره متوسطه همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي براي متقاضيان مقطع ارشد به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي ارشد براي متقاضيان مقطع دکتري به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • فرم تکميل شده درخواست ويزا
  • عکس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • گواهي توانايي و پشتيباني مالي
  • مدارک سوابق تحصيلي
  • هزينه صدور رواديد به ارزش 80 يورو
  • انگيزه نامه
  • رزومه تحصيلي

مزاياي تحصيل در آلمان چيست؟

تحصيل در کشور آلمان مزاياي بي شماري دارد. نمونه هايي از آن عبارتند از:

  1. تحصيل رايگان در آلمان اگر رشته و دانشگاه به زبان آلماني باشند
  2. توانايي تحصيل به زبان انگليسي
  3. حضور در دانشگاه هاي معتبر جهان
  4. امکان کار همراه با تحصيل
  5. تحصيل در رشته هاي متنوع و گوناگون
  6. امکان دريافت اقامت دائم و همچنين پاسپورت آلماني پس از فارغ التحصيلي

تحصيل در فنلاند

نيازي به گفتن نيست که فنلاند يکي از مرفه ترين کشورهاي اروپايي است که با استفاده از برترين سيستم هاي آموزشي، در رتبه معتبرترين گزينه هاي تحصيل براي دانشجويان به حساب مي آيد. مهمترين ويژگي تحصيل در فنلاند اين است که شما در کشور فنلاند مي توانيد در بيش از 100 رشته به تحصيل بپردازيد و مدرکي معتبر از دانشگاهي معتبر به دست آوريد. 

لازم است بدانيد تحصيل در فنلاند را مي توانيد به زبان انگيسي پيش ببريد و از بورسيه هاي تحصيلي اين کشور در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري نيز بهره مند شويد.

هزينه تحصيل در فنلاند

مي دانيم براي ما ايراني ها قانون بدي به حساب مي آيد اما بايد بگوييم بر اساس قانون کشور فنلاند، مهاجرين و اتباع خارج از اتحاديه اروپا ميبايست جهت تحصيل در فنلاند، هزينه پرداخت کنند. اين هزينه چيزي بالغ بر 4 هزار الي 18 هزار يورو است که به صورت سالانه ميبايست توسط دانشجويان پرداخت شود.

اما نکته مثبت اين قانون براي ما آن است که اين امتياز را به ما داده تا به مدت 25 ساعت در هفته کار کنيم و درآمد داشته باشيم. البته بايد گفت اين زمان در دوران تعطيلات تا 40 ساعت افزايش ميابد.

از سوي ديگر دانشجوياني که در کشور فنلاند فارغ التحصيل شده اند، مي توانند ويزاي خود را به مدت يک سال تمديد کرده و در جست و جوي کار باشند و در نهايت پس از يافتن کار، مجددا ويزاي خود را براي مدت طولاني تري تمديد نمايند.

موسسه دانش گستر کوه نور

اگر قصد داريد در کشورهاي اروپايي چون آلمان و فنلاند درس بخوانيد، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد. اين موسسه با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و با بيش از يک دهه فعاليت، مي تواند همراه شما باشد تا علاوه بر ارتقا سطح زبان خود، روند دريافت ويزاي خود را تسريع ببخشيد.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : تحصیل,در,آلمان,یا,تحصیل,در,فنلاند؟,کدام,یک,را,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 198 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 1:06

انواع حفاظ آکاردئوني محافظ درب ساختمان

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ درب آپارتمان و ساختماني با در نظر گرفتن بر اينکه بهترين خدمات ساختماني را به شما عزيزان ارائه دهد حفاظ آکاردئوني به شرح زير به شما عزيزان ارائه مي دهد.

حفاظ آکاردئوني سه گل ساده

حفاظ آکاردئوني چهار گل

حفاظ آکاردئوني پنج گل

حفاظ آکاردئوني سلطنتي تسمه نقشدار

حفاظ آکاردئوني پيچي (شکلاتي)

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ براي ديوار و درب ويلايي بهترين و کامل ترين نوع نرده براي ديوار را ارائه مي دهد.

شماره تماس 09123649705

با حفاظ فلزي آکاردئوني آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ فلزي آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

آشنايي با حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ فلزي آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ فلزي آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ فلزي آکاردئوني چيست؟

حفاظ فلزي آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ فلزي آکاردئوني خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ فلزي آکاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ فلزي آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ فلزي آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

در نهايت مي توان گفت که نصب حفاظ فلزي آکاردئوني کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ فلزي آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,آکاردئونی,محافظ,درب,ساختمان, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:07

آشنايي با گارد درب آهني!

امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد. گارد آهني درب آپارتمان يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.

گارد آهني درب آپارتمان در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد. گارد آهني درب آپارتمان عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

توليد حفاظ آکاردئوني گارد

درب هايي که به عنوان گارد آهني درب آپارتمان  توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند. اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند. شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت. در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

گارد آهني درب آپارتمان اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد. دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.

گارد آهني درب آپارتمان اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است. شايد تصور کنيد که رنگ گارد آهني درب آپارتمان تنها به مشکي محدود مي شود اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد. بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد. دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد. امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب حفاظ گارد آکاردئوني

نکات بسياري در زمينه انتخاب گارد آهني درب آپارتمان وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

1.     اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند. دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد. البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.

2.     با اينکه گفته مي شود درب آکاردئوني داراي امنيت بسياري است اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.

3.     قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.

4.     دقت کنيد که گارد آهني درب آپارتمان شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.

5.     پروفيل هاي گارد آهني درب آپارتمان را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.

6.     باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

نحوه خريد حفاظ آکاردئوني

در زمينه خريد و نصب گارد آهني درب آپارتمان شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند. اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.

پيش از خريد حفاظ آکاردئوني، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد. آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند که بهترين نوع گارد آهني درب آپارتمان را براي ساختمان خود انتخاب کنيد. بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد. در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد گارد آهني درب آپارتمان به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود. البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد. دقت داشته باشيد که قبل از خريد حفاظ آکاردئوني، مشخصات فني حفاظ را مورد بررسي قرار دهيد. اين مشخصات شامل موارد زير هستند:

1.     مقاطع را در ابعاد مختلف درب آکاردئوني بررسي کنيد.

2.     مقاطي ريلي را در بالاي درب مشخص کنيد.

3.     از تسمه هاي مناسب استفاده کنيد.

4.     استفاده از تسمه هايي که آستانه درب را بالاتر مي برند.

5.     استفاده از پرچ هاي مرغوب و همچنين مناسب در اين زمينه

6.     رنگ هاي کوره اي که قابليت تنوع پذيري بسياري دارند و شما ميتوانيد از انواع مشکي، مشکي مسي، قهوه اي سوخته و ... بهره مند شويد.

7.     کمربندهاي ايمني

8.     دستگيره هاي فلزي کونيک شده براي راحتي کار

9.     جوش هاي مناسب که امنيت را براي گارد آهني درب آپارتمان ايجاد خواهند کرد.

براي اطلاع از قيمت  قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج با ما در تماس باشيد.

 

 

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,گارد,درب,آهنی!, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 2:30

منظور از حفاظ پنجره از داخل چيست؟

آيا ميدانيد که يکي از بهترين راه هايي که شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ کنيد استفاده از حفاظ پنجره از داخل است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما کمک خواهند کرد که به آساني هرآنچه را که نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد کنيد. معمولا اينطور گفته مي شود که امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است که حفاظ پنجره از داخل تنها يک مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

حفاظ پنجره از داخل چيست؟

زماني که مي گوييم حفاظ پنجره از داخل در واقع منظور اين است که اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ پنجره از داخل گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است که به حفاظ پنجره از داخل نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک تکه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها استفاده مي کنيد مي توانيد آن ها را با اشکال مشخصي براي استفاده انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ پنجره از داخل آشنا کنيم.

 

نرده فلزي پنجره

درب آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد که براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد استحکام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

يکي از انواع مورد استفاده حفاظ پنجره از داخل، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور که ميدانيد براي حفظ امنيت مکان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مکان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه حفاظ پنجره از داخل از سايرين مهم تر است چرا که گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد کرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. پيشنهاد ما به شما اين است که امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين کنيد.

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت که با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است که سر حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار نيز هستند که توسط افرادي جوش داده ميشوند که در اين زمينه متبحر اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يک ظاهر زيباي دارد که به سر ديوار ساختمان ها يک جنبه امنيتي مي دهد و به دليل تراکم و همچنين تيز بودن باعث مي شود که عبور از روي آنها غير ممکن باشد.

 

حفاظ پنجره از داخل استيل

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه به سختي هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

يکي ديگر از انواع حفاظ پنجره از داخل، حفاظ نيزار است که همانطور که از نام آن پيداست براي شما يک نيزار را تداعي خواهد کرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد برتري هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد که علاوه بر امنيت ميتوان آن را يک دکوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که اين نوع حفاظ ها بايد توسط افرادي در اين زمينه طراحي و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که کار جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود.

انواع بسيار ديگري از حفاظ پنجره از داخل نيز وجود دارد که برگرفته از الهامات طبيعت است. در بين اين انواع حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از نظر امنيتي مي توان گفت که اين نوع حفاظ ها داراي امنيت بسيار بيشتري نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع حفاظ پنجره از داخل معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد که از جمله آنها ميتوان به امکان گسترش از مرکز را مي دهد که شما ميتوانيد توسط آن ارتفاع هاي دلخواه را فراهم مي کند.

 

مزيت استفاده از نرده پنجره از داخل

حفاظ پنجره از داخل اما مزيت هاي بسياري دارد و شما ميتوانيد با استفاده از آن ها امنيت را براي ساختمان خود تا حد زيادي برآورده کنيد. اين نوع حفاظ ها در واقع به شما کمک مي کنند تا با استفاده از قطعات آهني خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد. استفاده از حفاظ هاي آهني در واقع يکي از آسان ترين و بهترين راه هايي است که ميتوان توسط آن امنيت خانه خود را حفظ کنيد.

اين نوع حفاظ ها در عين اينکه امنيت بسيار خوبي به ساختمان شما مي دهند، به شما اين اجازه را مي دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنيد و هزينه هاي مربوط به حفاظ را کمتر کنيد. با اينکه گفته مي شود بهترين راه در اين زمينه استفاده از دوربين مداربسته است اما همچنان هم ميتوان گفت که اين کار براي شما مانند خريد يک نرده پنجره از داخل نخواهد بود و امنيت را تا حد زياد براي شما برطرف نخواهد کرد.

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : منظور,از,حفاظ,پنجره,از,داخل,چیست؟, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 201 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:11

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:40

خريد آنلاين کتاب از کاواک

کتاب سفيدبرفي بايد بميرد

نله نويهاس | مترجم: مهشيد ميرمعزي | ناشر: ثالث

بي‌دليل نيست که از «نله نويهاوس» به عنوان پادشاه رمان‌هاي جنايي ياد مي‌شود. نويهاوس متولد ???? است و داستان‌نويسي را با کتاب‌هاي جيبي عامه‌پسند شروع کرده‌ است. «سفيدبرفي بايد بميرد» دومين رمان طولاني اوست که در ليست ?? رمان منتخب «شب جهاني کتاب» آلمان قرار گرفته است. سقوط يک زن (ريتا) از پل عابر پياده و برخورد ماشين با او ، اين شبهه را در کارآگاهان پليس ايجاد مي‌کند که مرگ او مشکوک به قتل بوده است.تحقيقات پليس، آنها را به دهکده‌اي در حومه فرانکفورت هدايت مي‌کند،جايي که ?? سال فبل از اين ماجرا،دو دختر نوجوان بدون گذاشتن هيچ نشانه‌اي از اين دهکده ناپديد شده‌اند…

کتاب سرگذشت حاجي بابا اصفهاني

جيمز موريه | مترجم: ميرزا حبيب اصفهاني | ناشر: شفيعي

سرگذشت حاجي باباي اصفهاني عنوان کتابي داستاني است که به شرح زندگاني فردي همنام با عنوان کتاب مي‌پردازد. نويسنده کتاب جيمز موريه مأمور سياسي دولت انگلستان در دوران سلطنت فتحعلي‌شاه است. وي در مقدمه کتاب نوشته که اين کتاب شرح زندگي فردي است که به دست او سپرده شده و او تنها آن را به انگليسي ترجمه کرده‌است، اما اعتقاد بر آن است که نويسنده اين رمان خود اوست. اين داستان در سال ???? ميلادي در لندن منتشر شده‌است. رمان شرح احوالات دلاک‌زاده? ادب آموخته‌اي است از اهالي اصفهان که در جواني به خدمت يک تاجر ترک درآمده و پس از ماجراهايي طولاني به دربار قاجار راه مي‌يابد و گزارشي از فساد اداري و شرايط اجتماعي اين دوره به دست مي‌دهد. موريه چهار سال بعد کتاب ديگري ذيل عنوان حاجي بابا در لندن را منتشر ساخت که در واقع قسمت دوم اين مجموعه‌ است.

کتاب کدبانوهاي کهن (زن، هنر، ايدئولوژي)

رزسيکا پارکر و گريزلدا پولوک | مترجم: فائزه جعفريان | ناشر: شوند

 اين کتاب پژوهشي انتقادي است درباره کم‌وکيف حضور زنان هنرمند در تاريخ ايدئولوژيک هنر که مي‌کوشد مکانيسم‌هاي مردسالار نهفته در تاريخ‌نگاري هنر را برملا کند و ضرورت ايجاد بديلي براي آن را نشان دهد.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : از,سفیدبرفی,تا,کدبانوهای,کهن, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:25

چاپ استيکر و کاربردهاي آن به همراه نکات فني

چاپ استيکر

چاپ استيکر

استيکر لايه نازکي از جنس پي وي سي مي‌باشد که پشت آن چسبدار بوده است.

  • جايگزين ارزان قيمتي براي کاغذهاي ديواري به شمار ميرود.
  • يکي از متريالهاي بسيار کاربردي در زمينه چاپ و تبليغات فضاي خارجي و داخلي محسوب مي‌شود.
  • مي‌توانند طرحهايي زيبا بر روي ديوار و يا مکانهايي چون اتوبوس، خودروهاي سواري، نمايشگاهها و غيره ايجاد کنند.

ويژگيهاي استيکر

  • قابل شستشو
  • دکوراسيوني زيبا با صرف هزينه کم
  • امکان نصب بر روي انواع سطوح با جنس : ” رنگ روغن، پلاستيک، گچ، مولتي کالر، شيشه، آينه، چوب (MDF)، درب اتاق، کمد، يخچال و غيره

انواع استيکر

  • شيشه اي :استيکرهاي شيشه‌اي براي مصارف خاص مي‌باشند و همانند شيشه از دو طرف ديد دارند.
  • شيري : استيکر شيري از محبوبيت بالاتري برخوردار است و رنگ زمينه سفيد دارد.

اين نوع که پشت آن چسبنده بوده براي مصارفي هم‌چون؛

  • چاپ و تبليغات روي بدنه اتوبوس، روي ماشين، کاميون، وانت و کاميونهاي پخش محصولات
  • چاپ و تبليغات روي قطار
  • چاپ و تبليغات روي درب و کف فروشگاهها و پاساژها
  • چاپ و نصب روي ديوارهاي رنگ شده(ديوار منازل، شرکتها و مؤسسات)
  • چاپ بر روي يخچالهاي صنعتي و خانگي
  • چاپ روي شيشه سوپر مارکت‌ها
  • چاپ و تبليغات روي بدنه و داخل مترو

و به طور کلي تمامي محل‌هايي که سطح صاف و صيقلي دارند، کاربرد دارد.

نکاتي در مورد استيکر

  • قبل از نصب ابتدا محل مورد نصب بايد تميز شود و در صورت امکان ابتدا شسته و سپس استيکر نصب شود.
  • طرحهايي که روي استيکرها اجرا مي‌شود نسبي و تقريبي است و مي‌توان آن‌ها را با فاصله در فضاي بيشتري جا داد.
  • براي زيبايي بيشتر استيکرها مي‌توان به تناسب مکان مورد نظر آنها را بصورت عمودي و افقي نصب نمود.
  • نصب استيکر بسته به نوع کاربرد و فضاي مورد استفاده آن به طرق متفاوتي چاپ مي‌گردد.
  • اگر قرار باشد استيکر در فضاي باز مورد استفاده قرار گيرد و روي بدنه وسايل نقليهاي همچون اتوبوس يا کاميونت يا قطار نصب شود، بايد از نوع مرغوب و با کيفيت آن استفاده نمود زيرا بايد مقاومت زيادي در برابر نور آفتاب، باران و انواع شستشوها داشته باشد.
  • هم‌چنين جوهرهاي مورد استفاده در توليد آن‌ها بايد مرغوب باشند زيرا جوهرهاي نامرغوب بعد از حدود 2 تا 3 ماه پاک شده و استيکر کهنه به نظر مي‌رسد.

نکته اي در رابطه استيکرهايي که روي اتوبوسها نصب مي‌شود

در رابطه با استيکرهايي که روي اتوبوسها نصب مي‌شود موضوع کمي پيچيده‌تر است، به اين دليل که اتوبوسهاي شرکت واحد به طور مرتب در هر هفته يک بار نوبت کارواش دارند و به دليل آلودگي هوا و نشستن هالهاي از روغن روي بدنه، آن‌ها را با اسيد رقيق شده شستشو مي‌دهند، و اگر جوهرهاي استفاده شده هنگام چاپ نامرغوب باشند، رنگ آنها توسط اسيد رقيق شده پاک مي‌گردد.

ادامه مطلب : چاپ استيکر

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : چاپ,استیکر,و,کاربردهای,آن,به,همراه,نکات,فنی, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:33

انواع حفاظ درب آکاردئوني

آشنايي با حفاظ درب آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد .

بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد.

درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت.

شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد.

که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند.

که معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي کنند.

و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است.

امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد.

و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند.

بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند.

که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

و همچنين براي اطلاع از انواع با کارشناسان حفاظ سازه تماس بگيريد.

شرايط درب آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد.

از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب درب آکاردئوني

· مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند .

که از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره کرد.
·
ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.
·
شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

کاربرد درب آکاردئوني چيست؟

درب آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد.

که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد.

اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد.

شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و … استفاده کنيد.

قفل درب هاي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي درب آکاردئوني خود استفاده کنيد .

ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد.

بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد.

دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند،

شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند.

چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد.

از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد.

که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد.

تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهني در اصطلاح حفاظ هايي دارد.

که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

درب آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

?? دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد.

درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.
?? درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.
?? قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد

و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.
?? پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد

نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.
?? زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

درب آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند.

که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد .

که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد.

زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند!

براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد

که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد

به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

نصب درب آکاردئوني و نکات آن

در نهايت مي توان گفت که نصب گارد آهني کاري آسان است اما شما نميتوانيد.

آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد.

اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد.

و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.
جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است .

که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست.

شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد.

و ضمن اينکه درب آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد،

هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

حفاظ آکاردئوني حفاظ آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آکاردئوني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا کرده ايد

و مي دانيد که امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آکاردئوني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود.

اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه

به يک سري نکات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا که اين عوامل تأثير

مستقيمي در قيمت حفاظ آکاردئوني دارند که شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آکاردئوني در بازار مشاهده کرديد،

طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود

تا اين تفاوت قيمت حفاظ آکاردئوني نمود پيدا کند. ما براي سهولت در خريد

شما به ذکر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد

حفاظ آکاردئوني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آکاردئوني

به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد

تا به درک درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

 

عوامل مختلف در قيمت حفاظ آکاردئوني

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آکاردئوني بايستي به يک سري نکات

و علل و عوامل اشاره شود که تمامي اين عوامل در قيمت حفاظ آکاردئوني

در پايان کار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يک از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آکاردئوني،

انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند.

اين عوامل مختلف که موجب تغيير در قيمت حفاظ آکاردئوني مي گردند، مي توانند شامل موارد زير باشند:

?- جنس حفاظ آکاردئوني

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آکاردئوني مطمئن تر و مستحکم تر باشد،

امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده

را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آکاردئوني مطمئن تر مي سازد.

بنابراين نبايستي در همان وهله نخست قيمت حفاظ آکاردئوني پايين و ارزان قيمت ما

را بفريبد و بدون هيچ گونه فکر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آکاردئوني ارزان قيمت زد؛

بلکه بايستي جنس آن را مدنظر قرار داد چرا که برخي از توليدکنندگان هستند

که براي جلب مشتري از جنس آهن هاي دست دوم و نامرغوب با قيمت پايين استفاده مي کنند

تا با قيمت حفاظ آکاردئوني ارزان بازار را به سمت و سوي خود بکشانند.

بنابراين مشتري حاذق و تيزفهم کسي است که جنس حفاظ آکاردئوني

مرغوب را از نامرغوب به خوبي تشخيص داده تا خريدي مطمئن در پيش داشته باشد.

?- انواع و طرح هاي مختلف حفاظ آکاردئوني

قيمت حفاظ آکاردئوني تا حد بسيار زيادي تحت تأثير مدل ها و طرح ها

و نيز انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني مي باشد که امروزه شما مي توانيد

هر يک از مدل ها و طرح هاي مدنظر خود را خريداري نماييد. طبيعتا هر مدل

و نوعي از درب هاي آکاردئوني موجود در بازار در قالب قيمت هاي متفاوتي

عرضه مي گردند که توجه به نوع آن در قيمت گذاري بسيار حائز اهميت مي باشد.

در اين خصوص در ادامه بيشتر سخن به ميان خواهيم آورد.

?- تنوع رنگ

رنگ هاي متفاوت و متنوع درب هاي آکاردئوني نيز تا حد بسيار زيادي در قيمت گذاري

آن ها دخيل مي باشد و مي توان هر رنگي را بر حسب سليقه خود انتخاب نموده

و پيش از خريد به تفاوت قيمت حفاظ آکاردئوني در قالب رنگ بندي هاي آن نيز توجه کرد.

هر چند که ممکن است اين تفاوت چندان محسوس نباشد.

توجه به طول و عرض به جهت قيمت حفاظ آکاردئوني

?- متراژ حفاظ آکاردئوني

متراژ و ميزان طول و عرض حفاظ آکاردئوني يکي از مسائلي است

که در قيمت حفاظ آکاردئوني بسيار موثر مي باشد. به اين صورت که حفاظ آکاردئوني

از جنس آهن مي باشد تا با خاصيت مستحکم بودن خود سد مستحکم و مقاومي

در برابر هر گونه سارق و افراد شرور و مزاحمي باشد و از آنجا که قيمت آهن

بسيار بالاست، با توجه به متراژ استفاده از حفاظ آکاردئوني، قيمت آن ها

نيز با يکديگر کاملا متفاوت مي باشد. چرا که برخي از منازل مسکوني در ارتفاع کمتر و برخي بيشتر هستند.

بنابراين براي به دست آوردن فرمولي دقيق و منسجم براي قيمت حفاظ آکاردئوني،

ارتفاع درب را در عرض آن و نيز قيمت هر متر مربع ضرب نموده تا

حاصل ضرب را به عنوان قيمت حفاظ آکاردئوني بدست آوريم.

بنابراين هر چقدر حفاظ آکاردئوني عريض تر و مرتفع تر باشد، در قيمت آن تأثيري مستقيم خواهد گذاشت.

?- تراکم حفاظ آکاردئوني

تراکم يا شلوغي و خلوتي حفاظ آکاردئوني نيز از ديگر مسائلي است

که در قيمت حفاظ آکاردئوني تأثير بسزايي خواهد گذاشت.

به اين صورت که هر چقدر تراکم و ميزان شلوغي درب مورد نظر بيشتر باشد،

طبيعتا قيمت حفاظ آکاردئوني را بالاتر برده و در عين حال امنيت بيشتري را نيز به همراه خواهد داشت.

خلوتي و تراکم پايين حفاظ آکاردئوني نيز علاوه بر پايين آوردن امنيت آن ها در قالب قيمت هاي ارزانتري نيز عرضه مي شوند.

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني

 

انواع حفاظ هاي آکاردئوني

همانطور که يادآور گشتيم يکي از مواردي که در قيمت حفاظ آکاردئوني تأثير مستقيمي دارد،

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني مي باشد که در اين بخش برآنيم

تا به برخي از اين مدل هاي مختلف اشاره اي گذرا داشته باشيم. انواع و اقسام درب هاي آکاردئوني را مي توان در موارد زير خلاصه نمود:

?- حفاظ آکاردئوني ساده

طبيعتا ارزان قيمت ترين حفاظ آکاردئوني، مدل ساده و بي آلايش آن است که مناسب افراد کم بضاعتي است که وسع مالي چندان مناسبي ندارند.

?- حفاظ آکاردئوني دو جداره

در توليد و ساخت اين نوع درب ها از تسمه هاي ايستاده در داخل کلاف حفاظ آکاردئوني به صورت دو لايه متصل به هم از طريق جوشکاري استفاده شده است که بسيار ايمن و مطمئن تر مي باشند.

?- سه لوزي

حفاظ آکاردئوني سه لوزي نيز يکي از متداول ترين انواع درب هاي آکاردئوني محسوب مي شود که بر حسب تعداد گل ها قيمت حفاظ آکاردئوني متفاوت مي باشد.

?- حفاظ آکاردئوني دوبل

?- ايتاليايي

?- حفاظ آکاردئوني سفارشي

شما مي توانيد هر نوع مدل و طرحي که در ذهن خود داريد را به مسئولين و توليدکنندگان درب هاي آکاردئوني سفارش دهيد که مسلما قيمت اين نوع درب هاي سفارشي بر حسب عوامل نامبرده شده در اين مطلب کاملا متفاوت از يکديگر مي باشند.

درب آکاردئوني؛ حفاظي آهني ايمن براي ممانعت از سرقت

اگر تاکنون به فکر راه چاره اي براي حفاظت و مراقبت از مال و جان خود و اعضاي خانواده تان نبوده ايد

و تنها يک درب چوبي ساده را به عنوان درب ورودي ساختمان خود در به عنوان مانعي در برابر ورود

و خروج افراد غريبه و ناآشنا و سارقين حرفه اي قرار داده ايد، بهتر است

از همين الان به فکر راه چاره اي بوده و با درب آکاردئوني مي توانيد

تا حد بسيار زيادي به آرمان خود دست يابيد. به اين صورت که امروزه بر روي درب هاي ورودي چوبي

ساختمان ها و واحدهاي مختلف مسکوني، دربي آهني به عنوان حفاظ و سدي محکم در برابر سارقين و افراد

مزاحم قرار مي گيرد که با استفاده از اين حفاظ آهني مي توانيد خيال خود

براي هميشه از ورود افراد غريبه به ساختمان خود راحت و آسوده کنيد

و با آرامش خاطر به مسافرت رفته و شب را با خيالي راحت و بدون کوچکترين استرسي بر بالين بگذاريد.

در همين راستا حفاظ آکاردئون حفاظ سازه با بيش از ?? سال فعاليت در اين زمينه در خدمت شما مي باشد

تا با توليد درب آکاردئوني امنيت و آسايش را به خانه هاي شما بياورد.

بنابراين در صورتي که قصد خريد اين حفاظ آهني مستحکم را داريد،

مي توانيد با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به هدف مورد نظر خويش نائل آمده و از مزيت هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببريد.

در ادامه در خصوص حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به عنوان يکي از

توليدکنندگان درب آکاردئوني و حفاظ آهني ديگر براي درب و پنجره منازل مسکوني بيش از پيش سخن به ميان خواهيم آورد.

حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به عنوان توليدکننده حفاظ آهني

شرکت حفاظ سازه

کليه کساني که قصد خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه را دارند،

مي توانند پيش از خريد براي حصول اطمينان خود از خريدي شايسته و قابل اعتماد نسبت

به اين شرکت توليدکننده درب و پنجره هاي آهني تحقيق کرده تا با خيالي آسوده،

حفاظ آکاردئون حفاظ سازه را خريداري نموده و با نصب و اجراي آن روي درب ورودي

چوبي منزل خويش امنيت و آسايش را در منزل شخصي خويش برقرار سازند.

ما در اينجا براي آشنايي بيشتر شما با حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به ارائه برخي از توضيحات

در خصوص اين شرکت توليدکننده درب و پنجره هاي آهني مي پردازيم تا در صورت خريد،

با ديدي باز و با خيالي آسوده خريد خود را صورت بخشيد. پس ادامه مطلب را از دست ندهيد.

مزيت هاي استفاده از حفاظ آکاردئون حفاظ سازه

در صورت خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه يا هر محصول ديگر توليدشده در اين شرکت، شما مي توانيد از مزاياي زير بهره مند گرديد:

  1. ايمني حاصل از دست رنج و تلاش هاي بي وقفه کادري مجرب در گروه حفاظ سازه
  2. استحکام فوق العاده بالاي درب آکاردئوني و نيز پرچ هاي آن
  3. بدون هيچ گونه ايجاد سر و صدايي به هنگام باز و بسته کردن درب
  4. قيمت بسيار بهينه و مناسب درب هاي توليد شده در اين شرکت معتبر
  5. حمل و نصبي رايگان و بسيار ساده در کوتاهترين زمان ممکن
  6. امکان بهره مندي از درب هاي تک جداره و دوجداره
  7. امکان بهره مندي از رنگ بندي هاي متنوع و جذاب
  8. بهره مندي از خدمات پس از فروش

و نيز بسياري ديگر از امکانات و قابليت هايي که با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه مي توانيد

از آن ها نهايت استفاده را داشته باشيد.

بنابراين اگر به جهت ارتقاي سطح امنيتي منزل خويش به دنبال راه چاره اي هستيد و مي خواهيد

در کمال آسايش و آرامش شب را به صبح رسانده،

بهترين کار تماس با مسئولين فروش حفاظ آکاردئون حفاظ سازه است

تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نيز با توجه به مدل و طرح هاي پيشنهادي

خود مي توانيد سفارش دهيد تا به اين منظور از دوام و استقامت بالا و نيز زيبايي ظاهري و منحصر

به فرد درب ها با رنگ بندي هاي متفاوت و جذاب و نيز امنيت و آسايش بيشتر حفاظ آکاردئون حفاظ سازه

کار را به کاردان آن سپرده تا خيال خود را از همه جهت کاملا راحت و آسوده خاطر نماييد.

بنابراين در يک کلام ايمني کار را به حفاظ سازه بسپاريد تا با توليد درب هاي آکاردئوني

و نيز پنجره هاي آهني و ساير حفاظ هاي آهني درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح هاي

متنوع بنا بر سليقه شخصي خويش، سد محکمي در برابر سارقين پديد آوريد.

درب آکاردئوني دوجداره خدمتي ارزنده از شرکت حفاظ سازه

شرکت حفاظ سازه در راستاي توليد انواع و اقسام درب و پنجره هاي آهني

با بيش از ???? پروژه موفق در سطح کشور افتخار اين را دارد که براي نخستين

بار درب آکاردئوني دوجداره را توليد و روانه بازار نموده است تا مشتريان زيادي

را به سمت خويش جلب نموده تا با خريد اين نوع درب از مزيت هاي فوق العاده

بالا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببرند. درب آکاردئوني دوجداره

توسط توليدکنندگان شرکت حفاظ سازه به اين صورت ساخته و طراحي شده است

که داراي ? خم پرس جوش مي باشد که همين امر سبب استحکام بالاي آن مي باشد

و برخلاف برخي از درب هاي ديگر هيچ گونه لرزش و تکاني هم ندارند که اين از مزيت هاي

اين نوع از درب هاي آکاردئوني مي باشد. علاوه بر آن با قابليت هاي بالايي همچون:

طراحي توليد سازه هاي قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابليت استفاده

از قفل مخفي بسيار مستحکم و قابل تعويض و… توانسته است خيلي زود جاي

خود را در اکثر خانه هاي امروزي مستحکم سازد.
بنابراين شما مي توانيد با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه پيشنهادها و سفارش هاي

مد نظر خويش را مبني بر ساخت و طراحي درب و پنجره هاي آکاردئوني مطرح سازيد

تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي گردد و پس از نصب و اجراي اين نوع از

درب و پنجره هاي آهني از هر گونه سرقت و يا مشکلات زياد ديگري جلوگيري به عمل آوريد

که ممکن است آسايش و آرامش شما را براي مدتي به طور کلي بر هم زند.

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,درب,آکاردئونی, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 176 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:12

ارائه بهترين خدمات و تشريفات مجالس

 

اگر شما هم از آن دسته از افرادي هستيد که دوست داريد هر مجلسي که برگزار مي کنيد زبانزد فاميل باشد و به بهترين نحو ممکن برگزار شود، بهتر است که به دنبال انتخاب مناسب در خصوص ارائه تشريفات مجالس باشيد. اين شرکت ها براي برگزاري انواع جشن ها و حتي مراسم ترحيم به شما کمک مي کنند تا به بهترين نحو ممکن از مهمانان خود پذيرايي کنيد و هيچگونه دغدغه ‌اي براي برگزاري مجالس مختلف نداشته باشيد.

برگزاري تشريفات مجالس

برگزاري مجالس باشکوه و بي ‌نظير جزو آن دسته از مواردي است که هر فردي به دنبال آن است. از اين رو براي برگزاري هر مجلسي دغدغه‌ هاي زيادي براي ميزبان وجود دارد تا بتواند به بهترين نحو ممکن اين مجلس را به پايان برساند. براي اينکه دغدغه و استرس خود را کم کنيد و بتوانيد در کنار پذيرايي بي نظير از مهمانان خود از اين جشن نيز لذت ببريد بهتر است به دنبال انتخاب شرکت هاي مناسب ارائه دهنده بهترين تشريفات مجالس تهران باشيد. اين شرکت ها با کادر کاملا مجرب و تجربه کافي که دارند تمامي استانداردهاي لازم براي برگزاري مراسم را مورد توجه قرار داده و اين امر موجب مي ‌شود جشن هاي شما به بهترين نحو ممکن برگزار شود. از طرفي در نظر گرفتن سليقه شما براي برگزاري اين جشن ها نيز بسيار مورد توجه کادر اين شرکت ها مي باشد. با اين وجود شما مي‌ توانيد مجلسي باشکوه و متناسب با سليقه خود برگزار کنيد.

lv4l_m4.jpg

تشريفات مجالس عروسي

با وجود آنکه شب عروسي يکي از شب هاي به يادماندني و بي نظير براي عروس خانم ها و آقا دامادها مي باشد، پس لازم است که در برگزاري آن تمامي سعي خود را کرده تا بتوانيد شبي رويايي را براي خود بسازيد. در اينجا شما مي توانيد از شرکت ‌هاي ارائه دهنده تشريفات مجالس عروسي کمک گرفته و حرفه اي ترين و بهترين خدمات تشريفات عروسي را دريافت کنيد. از جمله مهمترين تشريفات عروسي گل آرايي است به طوري که اين امر مي تواند در جذابيت فضاي برگزاري جشن تاثير بسزايي بگذارد. در شرکت هاي تشريفات مجالس عروسي سعي مي شود تا زيباترين گل آرايي استفاده شده و فضاي شيک و جذاب براي عقد آقا داماد و عروس خانوم به وجود آيد.

انتخاب باغ عروسي، حرير آرايي، آتليه فيلمبرداري و عکاسي، خدمات عروس و داماد، انتخاب موزيک و دي جي براي مراسم عروسي و خدمات پذيرايي عروسي از ديگر خدمات ارائه شده در اين شرکت ها مي باشد. به طوري که در اين ميان مي ‌توان گفت پذيرايي از مهمانان نيز جزو مهمترين موارد است که مي تواند در کيفيت مجالس تاثير بگذارد. اين شرکت ها با کادر مجربي که دارند طبق نظريه شما بهترين غذاها را تدارک ديده و از مهمانان عزيز پذيرايي مي کنند. همچنين انتخاب آتليه عروسي از ديگر خدمات ارائه شده توسط اين شرکت ها مي باشد.

 

خدمات مجالس سالگرد ازدواج

يکي ديگر از تشريفات مجالس که در حال حاضر بسيار مورد توجه افراد قرار مي‌ گيرد، براي برگزاري سالگرد ازدواج است؛ زيرا اين روز يکي از مهمترين روزهاي زندگي افراد بوده که بايد مانند مراسم ازدواج باشکوه و زيبا برگزار شود. براي اينکه بتوانيد مراسم سالگرد ازدواج خود را به بهترين نحو ممکن برگزار کنيد، لازم است يک غذاي بسيار لذيذ تهيه کرده و در کنار دسر و کيک خوشمزه آن را ميل کنيد. خريد يک هديه مناسب براي تبريک مراسم سالگرد ازدواج نيز ضروري مي باشد. همچنين ايده هاي بسيار ديگري وجود دارد که استفاده از آن به شما کمک مي کند تا مراسم سالگرد ازدواج خود را به بهترين نحو ممکن برگزار کنيد. حال افراد زيادي با وجود مشغله هاي کاري که در دنياي امروز دارند طبيعتا براي برنامه‌‌ ريزي در اين‌ باره وقت کافي نداشته که در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم از خدمات تشريفات مجالس استفاده کنيد و اين جشن را به بهترين نحو ممکن برگزار نماييد.

 

خدمات مجالس نامزدي

اولين جشني که براي زوج ها در ابتداي راه برگزار مي شود جشن نامزدي است که اين جشن معمولا براي دختر و پسر برگزار مي شود تا بتوانند به صورت توافقي مدتي را در اين دوران نامزدي سپري کرده و نقاط قوت و ضعف يکديگر را بشناسند. دوران شيرين نامزدي مي‌ تواند براي هر کسي جذابيت خاص خود را داشته باشد. طبيعتا اگر مجلس نامزدي نيز با استفاده از ايده هاي شرکت هاي ارائه دهنده تشريفات مجالس برگزار شود، يکي از بهترين و شيرين ترين روزها در ذهن زن و شوهر رقم خواهد خورد. اين جشن معمولا در کنار دوستان و نزديکان برگزار شده و از جمله مهمترين کارهايي که براي برگزاري اين مجلس لازم است انتخاب تالار عروسي، خريد لباس، انتخاب سفره‌ عقد، خريد حلقه، رزرو عکاس و فيلمبردار، دعوت مهمان، انتخاب ديجي و نوبت آرايشگاه مي باشد که شما مي توانيد بدون هيچ دردسري تمام اين موارد را به افراد با تجربه در اين زمينه بسپاريد.

تشريفات مجالس تولد

شايد جشن عروسي و نامزدي جزو آن دسته از جشن هاي مهم در زندگي هر فرد باشد که شايد تنها يک بار رخ دهد، اما يکي از بهترين و مهمترين روزهاي زندگي افراد به خصوص کودکان روز تولد آنها است که دوست دارند اين روز را در کنار دوستان خود سپري کرده و خاطره خوشي را رقم بزنند. اگر قصد داريد کودک خود را خوشحال کنيد يا براي کار بسيار خوبي که انجام داده است او را تشويق کنيد حتما قول برگزاري يک جشن تولد بي ‌نظير را به او خواهيد داد.

براي اين امر شما مي‌ توانيد از بادکنک آرايي زيبا استفاده کرده و جشن تولد را با تم ويژه اي که کودک دوست دارد مزين کنيد. مثلا براي اين تم مي توانيد از شخصيت هاي کارتوني استفاده کنيد. انتخاب موزيک مناسب براي تولد نيز در برگزاري هرچه بهتر جشن بسيار مهم است که تمامي اين موارد لازم است طبق اصول و توسط کادر مجرب صورت گيرد.

خدمات مجالس فارغ التحصيلي

و اما يکي ديگر از مراسمي که براي برگزاري هر چه بهتر آن نياز به شرکت هاي تشريفات مجالس مي باشد، برگزاري مجالس فارغ التحصيلي است. در روز فارغ التحصيل شدن شما مي ‌توانيد با برگزاري جشن لوکس، با استفاده از بهترين تزيين و سفره آرايي از دوستان و خانواده تان پذيرايي کرده و آنها را نيز در شادي خود شريک بدانيد. براي اينکه اين جشن نيز به بهترين نحو ممکن انجام گيرد لازم است از افراد باتجربه کمک گرفته شود.

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : ارائه,بهترین,خدمات,و,تشریفات,مجالس, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:27

شيشه اسپايدر ساختمان و چاهک آسانسور

نماي شيشه اي اسپايدر ساختمان به نوعي از نماهاي مدرن شيشه اي  گفته مي شود که در آن شيشه بوسيله اتصالات و يراق آلات اسپايدر به سازه متصل مي گردد. يکي از معمول‌ترين و بهترين نوع شيشه‌هاي بدون فريم، شيشه اسپايدر است. اسپايدر (Spider)  به معناي عنکبوت مي‌باشد و به دليل اينکه اين شيشه ساختاري عنکبوت شکل دارد و شيشه اسپايدر بر محورها و يراق‌ها به‌ صورت شبکه‌اي ، نصب مي‌گردند، اين نام براي شيشه اسپايدر انتخاب‌شده است. البته يراق آلات اسپايدر استفاده شده در نصب شيشه اسپايدر نيز حالت عنکبوتي و شبکه اي دارد و دليل ديگري بر اين نامگذاري است.

کاربردهاي نماي شيشه اي اسپايدر

کاربرد اصلي نماي اسپايدر در ساختمان ها و برج هاي تجاري و اداري و همچنين در طراحي چاله و چاهک شيشه اي آسانسور مي‌باشد هر چند در برخي از ساختمان هاي مسکوني نيز از نما اسپايدر استفاده مي‌شود. نماي اسپايدر داراي سيستم متنوع ساختار سازه اي از سيستم سازه هاي فلزي ، کابلي و شيشه اي مي باشد که با توجه به کاربري ساختمان، بارگذاري و هزينه از هر يک از آنها استفاده مي شود. استفاده از هرنوع ساختار شيشه در اين نما بلامانع بوده که با توجه به شرايط محيطي و کاربري نما تعيين مي گردد. وقتي مي‌خواهيد دهنه‌هاي بزرگ مغازه ويا فروشگاه خود را به‌وسيله سازه‌هاي شيشه اي با ابعاد بزرگ پوشش دهيد و در آن سازه‌ي آهني و آهن‌کشي نداشته باشيد مطمئناً بهترين گزينه نماي شيشه اسپايدر است.

شيشه هاي مورد استفاده در نماي شيشه اي اسپايدر

شيشه‌هايي که در نما هاي اسپايدر مورد استفاده قرار ميگيرد اصولا بايد به‌ صورت شيشه لمينت و يا به‌ صورت شيشه سکوريت با ضخامت حداقل 10 ميل باشد. اجراي نماي ساختمان با شيشه اسپايدر سکوريت کم هزينه تر از شيشه اسپايدر لمينت ميباشد.

نصب و اجراي نماي شيشه اي اسپايدر و شيشه چاهک آسانسور

به‌جرات مي‌توان گفت نصب شيشه اسپايدر و چاهک آسانسور يکي از پيچيده‌ترين کارهاي نصب در ساختمان سازي و سازه‌ها مي‌باشد. محاسبه دقيق به همراه اجرا ي دقيق و بي نقص، با استفاده از شيشه اسپايدر، مي‌بايست باهم انجام‌ شود و کوچکترين تختلافي در محاسبات وجود نداشته باشد چرا که اختلاف محاسبه ميلي‌متري به دليل ساختار شبکه‌اي به کيفيت کار آسيب جدي ‌وارد ميکند. اندازه‌گيري دقيق قبل از شروع و توليد شيشه اسپايدر نيز نقش به سزايي در بهتر شدن کيفيت پروژه دارد. در شيشه اسپايدر امکان خطا در واحد ميلي‌متر نيز وجود ندارد و هر نوع محاسبه خطابه پروژه آسيب جدي مي‌زند. اين محصول از آن دسته نماهايي مي‌باشد که با سبک مدرن امروزي هماهنگي دارد و ضمن جلوه زيبايي که به ساختمان مي‌بخشد باعث فراگير شدن نور طبيعي در کل ساختمان شما مي‌شود.

نما و يا سقف شيشه اي اسپايدر براي ساختمان ها، هتل ها و برج هاي شيک و مدرن رو به گسترش است و براي اجراي پروژه نما اسپايدر نيازمند تخصص و مهارت لازم ميباشد.

شرکت آنلاين دُر با تجربه و مهارت لازم در نصب انواع شيشه اسپايدر و چاهک آسانسو آماده خدمت رساني به شماست. شرکت هاي انبوه ساز ميتوانند با ما در ارتباط باشند و از خدمات گسترده و با کيفيت ما بهره مند گردند.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

----------------------------------------------------------------------

لينک فيلم در آپارات

https://www.aparat.com/v/yz6fV

 

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : شیشه,اسپایدر,ساختمان,و,چاهک,آسانسور, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:11

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,ایمن,ترین,حفاظ,برای,محافظت,از,ساختمان, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 199 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 20:04

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کتاب,کاواک,ارسال,کتاب,به,سرتاسر,دنیا, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:29

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

i751504_.jpg

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

  

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2sbjuJY

  

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : هزینه,ارتودنسی,فک,بالا,و,پایین, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 22:43

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,تلفنی, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 21:16

ليست قيمت درب اتوماتيک شيشه اي مينا درب 09124372935

 

قيمت لابل مينا درب ، قيمت اريکسن مينا درب  ، قيمت کابا مينا درب، قيمت راهبند مينا درب ، قيمت جک پارکينگ مينا درب، قيمت درب اتوماتيک شيشه ايمينا درب

(درب اتوماتيک شيشه اي) مينا درب

ليست قيمت درب اتوماتيک شيشه اي

5epx_w.png

ليست قيمت درب اتوماتيک شيشه اي

قيمت فروش انواع کرکره برقي اتوماتيک : البته، کرکره هاي کرکره اي درب اتوماتيک گاراژ را مي توان با استفاده از يک کليد در صورت خرابي برق و يا چيزي که با درب اشتباه گرفته شده است

، به طوري که هرگز بدون دسترسي به گاراژ نخواهيد بود.

ليست قيمت درب اتوماتيک شيشه اي

اتوماتيک کرکره اي محاسبه نمائيد.8- سوال ليست قيمت نصب سيستم درب اتوماتيک کرکره اي :سيستم محاسبه گر قيمت ليست قيمت نصب سيستم درب اتوماتيک کرکره اي لولائي رانيز محاسبه مي کنيم؟پاسخ ليست قيمت نصب سيستم درب اتوماتيک کرکره اي:خير در حال حاضر اين سيستم فقط ليست قيمت نصب سيستم درب اتوماتيک کرکره ايکشوئي (درب اتوماتيک شيشه اي ريلي) را محاسبه مي کنييمو در آينده نزديک روش محاسبه قيمت درب اتوماتيک شيشه اي بازويي نيز به سيستماضافه مي شود.9- سوال ليست قيمت نصب سيستم درب اتوماتيک کرکره اي:براي نصب درب شيشه اي اتوماتيک ميتوانيم فريم دو درب اتوماتيک نصب انجام ندهيم(يعني شيشه ها  درب اتوماتيک بدون فريم دور درب )؟پاسخ ليست قيمت نصب سيستم درب اتوماتيک کرکره اي:بله در فيلد انتخاب فريم دور درب اتوماتيک شيشه اي ميتوانيددرب شيشه اي اتوماتيک  و يا درب اتوماتيک شيشه اي دستي را بدون فريم دور دربانتخاب کنيم.

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : لیست,قیمت,درب,اتوماتیک,شیشه,ای, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 211 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 21:50


Both Iran tourism are used interchangeably when you hear about the country and also while you

are on the ground

0vi_1.jpg

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : tourism, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 2:41

شرکت پیشرو طب پرشیا Pishro Teb Persia

شرکت تجهیزات پزشکی پیشرو طب پرشیا ، واردکننده مستقیم تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی و لاغری و لیزر پزشکی در ایران بوده و اقدام به عرضه جدیدترین محصولات طبی و درمانی و دستگاه های لیزر، مناسب مراکز درمانی و کلینیک های لاغری و سالن های زیبایی و موسسات پزشکی خصوصی و دولتی در سراسر کشور بصورت نقد و اقساط نموده است . همچنین این شرکت تنها نماینده انحصاری کمپانی لیزر و زیبایی آیلودای کره جنوبی در ایران و خاورمیانه می باشد .

انواع محصولات شرکت پیشرو طب پرشیا عبارتند از :

  • انواع دستگاه لیزر جوانسازی مخصوص زنان و بانوان FRAXIS
  • انواع دستگاه لیزر الکساندرایت ALEXANDRITE LASER NOBLEX
  • انواع دستگاه آکوستیک تراپی لاغری و کاهش سایز بدن
  • انواع دستگاه لیزر فراکشنال FRACTIONAL CO2 CICU
  • انواع دستگاه لیزر فراکشنال FRAXIS DOU
  • انواع دستگاه جوانسازی آراف سوزنی SECRET RF FRACTIONAL
  • انواع دستگاه حذف موهای زائد آی پی ال IPL SMQ SHR
  • انواع دستگاه لیزر مو و درمان عروق و واریس ND YAG AILEEN LASER
  • انواع دستگاه لیزر دایود و دایود الکس DIODE LASER DEPILIGHT
  • انواع دستگاه لیزر دایود رفع موهای زاید DIODE LASER EPILIA RF
  • انواع دستگاه لیزر موهای زاید ایلایت IPL RF ELIGHT SMQ
  • انواع دستگاه لیزر مو اس اچ آر SHR IPL
  • انواع دستگاه لاغری و کاهش سایز ال پی جی LPG KUMA SHAPE
  • انواع دستگاه لیزر موهای زائد و حذف موهای زاید
  • انواع دستگاه لاغری و جوانسازی RF SECRET
  • انواع دستگاه فتوتراپی خانگی و بیمارستانیDERMALIGHT UV
  • انواع دستگاه دایود لیزر حذف موهای زاید DIODE LASER VIKINI

سایر خدمات شرکت پیشرو طب پرشیا عبارتند از :

  • خرید و فروش انواع لیزر پوست و مو و زیبایی و لاغری
  • خرید و فروش انواع تجهیزات مراکز و کلینیک لیزر پوست و مو
  • خرید و فروش انواع تجهیزات زیبایی سالن های زیبایی پوست و مو

کلیه تجهیزات شرکت تجهیزات پزشکی پیشرو طب پرشیا با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران با قابلیت استعلام بوده و دارای آموزش رایگان و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید :

http://www.pishro- teb.com

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : شرکت,پیشرو,طب,پرشیا,Pishro,Teb,Persia, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 202 تاريخ : جمعه 9 فروردين 1398 ساعت: 18:42

لینک دوستان

خبرنامه